L'emergenza è a furmazione di una cintura industriale hè un prucessu longu è dulurosu, è a cintura di l'industria di i scarpi di e donne di Chengdu, cunnisciuta cum'è a "Capital of Women's Shoes in China", ùn hè micca eccezzioni. L'industria di a fabricazione di calzature di e donne in Chengdu pò esse tracciata à l'anni 1980, partendu da Jiangxi Street in Wuhou District à l'area suburbana di Shuangliu. Si sviluppò da picculi attelli famigliali à linee di produzzione industriale muderne, chì coprenu tutta a catena industriale upstream è downstream, da materie prime di pelle à vendita di scarpi. U terzu classificatu in a nazione, a cintura di l'industria di calzature di Chengdu, à fiancu di Wenzhou, Quanzhou è Guangzhou, hà pruduttu numerosi marchi distintivi di scarpi di e donne, esportendu in più di 120 paesi è generendu centinaie di miliardi in produzzione annuale. Hè diventatu u più grande centru di vendita di calzature, di vendita, di produzzione è di mostra in Cina Occidentale.
In ogni casu, l'afflussu di marchi stranieri hà disturbatu a tranquillità di questa "Capital of Women's Shoes". I scarpi di e donne di Chengdu ùn anu micca successu transizione à i prudutti di marca cum'è previstu, ma sò diventati fabbriche OEM per parechje marche. U mudellu di pruduzzione altamente homogenizatu hà debilitatu gradualmente i vantaghji di a cintura industriale. À l'altra estremità di a catena di supply, l'immensu impattu di l'e-commerce in linea hà furzatu parechje marche à chjude e so magazzini fisichi è sopravvive. Sta crisa si sparse à traversu u cinturione di l'industria di i scarpi di a donna di Chengdu cum'è un effettu di farfalla, pruvucannu l'ordine di scendere è e fabbriche à chjude, spinghjendu tutta a cintura di l'industria in una trasfurmazioni difficili.
Tina, u CEO di Chengdu XINZIRAIN Shoes Co., Ltd., hà vistu i cambiamenti in a cintura di l'industria di i scarpi di e donne di Chengdu in u so viaghju imprenditoriale di 13 anni è trè trasformazioni. In u 2007, Tina hà vistu u potenziale cummerciale in i scarpi di e donne mentre travagliava in u mercatu grossista in Hehuachi di Chengdu. In u 2010, Tina hà iniziatu a so propria fabbrica di scarpi di donna. "Tandu, avemu apertu una fabbrica in Jinhuan, vindutu i scarpi in Hehuachi, ripigliò u flussu di cassa à a produzzione. Ddu era era l'età d'oru per i scarpi di e donne di Chengdu, guidà tutta l'economia di Chengdu ", Tina hà descrittu a prosperità di quellu tempu. .
Ma cum'è più grandi marche cum'è Red Dragonfly è Yearcon si avvicinavanu per i servizii OEM, a pressione di l'ordine OEM strinse u so spaziu per i marchi propri. "Avemu scurdatu chì avemu avutu a nostra propria marca per via di a pressione di cumpiendu ordini per l'agenti", Tina hà ricurdatu, descrivendu quellu tempu cum'è "cum'è caminari cù qualcunu chì stringhje a gola". In u 2017, per ragioni ambientali, Tina trasfirìu a so fabbrica à un novu parcu, cuminciò a so prima trasfurmazioni trasfittendu da marca offline OEM à clienti in linea cum'è Taobao è Tmall. A cuntrariu di l'OEM di grande volume, i clienti in linea avianu un flussu di cassa megliu, senza pressione d'inventariu, è senza arretrati, chì porta à una pressione di produzzione ridutta è purtendu assai feedback digitale da i cunsumatori per migliurà a produzzione in fabbrica è e capacità di R&D, creendu prudutti differenziati. Questu hà stabilitu una basa solida per u percorsu di u cummerciu esternu di Tina.
Cusì, Tina, chì ùn parlava micca l'inglese, hà imbarcatu in a so seconda trasfurmazioni, partendu da zero in u cummerciu esteru. Ella simplificò a so attività, abbandunò a fabbrica, trasfurmò versu u cummerciu transfruntier, è ricustruì a so squadra. Malgradu i sguardi freddi è u ridiculu di i pari, a dissoluzione è a riforma di e squadre, è l'incomprensione è a disapprovazione da a famiglia, hà persistatu, descrivendu stu periodu cum'è "cum'è muzzicà a balla". Duranti stu tempu, Tina hà patitu di depressione severa, ansietà frequente è insomnia, ma hà cuntinuatu à amparà u cummerciu esteru, visità è amparà l'inglese, è ricustruisce a so squadra. À pocu à pocu, Tina è u so affari di scarpi di e donne si sò avventurati oltremare. Da u 2021, a piattaforma in linea di Tina hà cuminciatu à mostrà a prumessa, cù picculi ordini di centinaie di coppie chì aprenu lentamente u mercatu d'oltremare attraversu a qualità. A cuntrariu di l'OEM à grande scala di altre fabbriche, Tina insistia prima nantu à a qualità, cuncintrau in picculi marchi di designer, influenzatori è picculi catene di magazzini di design à l'oltremare, creendu un nichu ma bellu mercatu. Da u disignu di u logò à a produzzione è à a vendita, Tina hè stata implicata in ogni passu di u prucessu di produzzione di scarpi per e donne, cumpiendu un ciclu chjusu cumpletu. Hà accumulatu decine di millaie di clienti d'oltremare cù un altu tassu di ricuperazione. Per via di u curagiu è di a perseveranza, Tina hà ottenutu trasfurmazioni di l'affari di successu una volta è più.
Oghje, Tina hè sottumessu à a so terza trasfurmazioni. Hè una mamma felice di trè figlioli, un entusiasta di fitness, è un video blogger ispiratore. Hà ritruvatu u cuntrollu di a so vita, è quandu si parla di i piani futuri, Tina esplora a vendita di l'agenzia di marche di designer indipendenti d'oltremare è sviluppa a so propria marca, scrive a so propria storia di marca. Cum'è in u filmu "The Devil Wears Prada", a vita hè un prucessu di scuperta constantemente sè stessu. Tina hè ancu esploratu continuamente più pussibulità. A cintura di l'industria di i scarpi di e donne di Chengdu aspetta più imprenditori eccezziunali cum'è Tina per scrive novi storie mundiali.
Postu tempu: Jul-09-2024